Winkelmand 0

Uw winkelwagen is leeg

Retouren en Service

Retour zenden:

Wij begrijpen dat het kan voorkomen dat u de verkeerde producten heeft bestelt en dat u deze wilt retourneren.
Wij vragen u hiervoor om onze retourprocedure te volgen, zodat we dit zo soepel mogelijk kunnen afwikkelen.

 

Bedenktijd:

Wij hanteren een bedenktijd van tien werkdagen.
Indien u producten retour wil sturen dient u dit binnen deze periode kenbaar te maken.

 

Uitzonderingen:

Wij hebben wel enkele uitzonderingen waarbij goederen niet retour kunnen:

  1. Goederen mogen niet gebruikt zijn.
  2. Goederen moeten nog origineel verpakt zijn. Verpakking mag niet geopend of vervuild zijn.
  3. Tandriemen kunnen niet retour. Deze worden per bestelling van een wikkel afgesneden.
  4. Lineaire assen en geleide rails kunnen niet retour. Deze worden op maat voor u geslepen/bewerkt.
  5. Extreme aantallen, die speciaal besteld zijn kunnen niet retour.
  6. Goederen die afwijken van ons standaard leveringsprogramma.
  7. Wij hanteren een handling fee van 20% zo lang de retourzending niet aan ons te verwijten is.
  8. Ook crediteren wij geen gemaakte kosten. Denk hierbij aan verzend-, koeriers- of expres- kosten.

 

Retour aanvraag:

Indien u de retourprocedure ingang wil zetten dient u contact op te nemen met de klantenservice. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen na: mail@kogellager-express.nl, het is belangrijk dat u hierbij uw ordernummer (xxxxxxxx) en de reden van retour opgeeft zodat wij hierop in de toekomst kunnen inspelen. Controleer goed of uw bestelling niet onder bovengenoemde uitzonderingen valt, producten die hieronder vallen kunnen niet retour. Wij berekenen 20% handlingskosten als de retourzending niet aan ons te wijten is. Nadat u contact heeft gehad met de klantenservice ontvangt u een retourformulier wat u dient in te vullen en mee te sturen met uw retourzending na het opgegeven retouradres. Na ontvangst van uw

© 2020 Kogellager Express | Webdesign & Realisatie: VisieCom